Even geen nieuwe blog

30 december 2019 - Motril, Spanje

Ik leef nog hoor, maar helaas maakt mijn laptop geen verbinding met internet. Hopelijk kan ik het oplossen. Ik wens jullie een gezellige jaarwisseling en een goed begin van het nieuwe jaar. Wees voorzichtig met vuurwerk. Ik ga oliebollen eten bij Janny en Kees uit Hardenberg, die hier op de camping in Motril overwinteren in een tiny house met veranda. Het is niet zo warm hier, maar morgen toch een oudejaarsduik in zee. 2 januari trek ik verder. Groeten Annemiek

1. Joke:
    30 december 2019
    Scheiss Technik!
    Komt wel weer Annemiek.
    Brrrrr, koude duik. Een goed uiteinde en super 2020 gewenst Annemiek! Geniet van je avontuur, het gaat snel genoeg.

Liefs, Joke en Hildo
  2. Cecile:
    30 december 2019
    Ik ga ook een nieuwjaarsduik nemen, maar op Bonaire is dat niet echt een prestatie 😁
  3. Ghislaine:
    31 december 2019
    Gezellig O&N, met oliebollen! En een mooi 2020 en dat er nog maar veel mooie camperreizen mogen volgen.
    Groetjes Ghislaine
  4. Paul:
    31 december 2019
    Je doet de Spanje-promo echt goed, mooie foto's en verhalen. Wat fijn dat de camper zo bevalt, je kunt er zelfs een waslijntje in spannen, geweldig! Buen ano nuevo Annemiek. Lo brindamos (zegt google vertaal in ieder geval).
  5. Jan Kaak:
    31 december 2019
    Annemiek, leuke reisverhalen vanuit Spanje. Veel bekende dingen. Wij hebben in het grijze verleden een rondreis Spanje gedaan.wij wensen je een fijne jaarwisseling en een gelukkig 2020.